Friday, October 28, 2016

Gratis Forex Trading Sagteware Mac

Sagteware aflaai Trading Station - Smeer Bet-Self onttrek exe-lêer (10.8 MB) Aflaai Trading Station self-extracting exe-lêer (11.5 MB) Klik Run of Open. (Moenie klik op Save.) As jy voorheen 'n weergawe van die handelspos op jou rekenaar afgelaai het, verwyder ten volle voordat jy weer die aflaai van die platform. Volg die installasie-instruksies op die skerm. Sodra die program ten volle geïnstalleer is, sal 'n ikoon Trading Station Desktop op jou lessenaar, asook die item FXCM Trading in jou program menu. Klik op Trading Station Desktop in die menu of op die lessenaar, en gee jou gebruiker-ID en wagwoord. Onder Connection, gebruik die drop down arrow te Demo kies. Hoe verwyder ek Trading Station Desktop Sommige tegniese kwessies wat kan voorkom met die platform moet reggestel word deur die uitvoering van 'n volle verwyder en weer van die Trading Station platform. As jy ervaar tegniese probleme met die platform, volg die volgende stappe: Klik op Start en kies Configuratiescherm. Volgende, kliek op Software. Van hier, kies FXCM Trading Station A dialoog sal verskyn om te bevestig dat jy wil graag die platform verwyder. Klik Ja. Nodig het om TS Desktop op 'n Mac hardloop Daar is verskeie opsies wat 'n kliënt vereis dat die Windows-bedryfstelsel te installeer. As jy wil, hier is 'n paar opsies: Parallels van Parallels IP Holdings. Dit is 3rd party sagteware wat verband hou koste het. Dit is tans die mees gewilde opsie vir FXCM Mac-gebruikers. Dit is meer buigsaam as Boot Camp omdat jy beide Windows en Mac OS kan hardloop op dieselfde tyd, maklik weerkaats heen en weer tussen programme op beide bedryfstelsels. VMware / produkte / fusion / oorsig van VMware Inc. Dit is die belangrikste mededinger parallelle en die funksie te stel is soortgelyk. Boot Camp van Apple. Dit kom geïnstalleerde op nuwe Macs en die eindgebruiker moet net 'n kopie van Windows te koop. Dit is die minste duur opsie, maar ook die minste buigsaam want jy kan net loop een van óf Mac OS of Windows OS op enige gegewe tyd hulle gewen het t gelyktydig hardloop. Apple en Mac is handelsmerke van Apple Inc in die VSA en ander lande geregistreer. Wil jy 'n Web-gebaseerde Forex Platform nuwe handelsmerk Stasie Web Trading Station Web is ons gewilde web-gebaseerde platform wat versoenbaar is met Macintosh rekenaars is. Dit is ook ideaal vir mense wat nie kan aflaai of sagteware te installeer op hul rekenaars. Wil jy dit uit te probeer Vir Trading Station Klik hier vir Trading Station - Smeer Bet Klik hier Apple en Mac is handelsmerke van Apple Inc in die VSA en ander lande geregistreer. Meta Trader 4 Aflaai Meta Trader 4 vir Windows Laai Meta Trader 4 Eie onttrek exe-lêer (418 KB) Begin die MT4 installasie lêer, kies jou voorkeur taal en kies Next. Kyk op die boks te stem tot die terme en voorwaardes en kies Next. Gaan voort Langs kies totdat die platform begin om te installeer. Sodra die platform klaar die installering, sal jy in staat wees om die platform van stapel te stuur en aan te meld by jou MT4 rekening 1 1 Windows Vista gebruikers doen die volgende: Regskliek op die MT4 ikoon op jou lessenaar Select Properties Gaan terug na die blad Verenigbaarheid Merk die blokkie langs uit te voer as 'n administrateur Hoe kan ek verwyder my platform Sommige tegniese kwessies wat kan voorkom met die platform moet reggestel word deur die uitvoering van 'n volle verwyder en weer van die MT4 platform. As jy ervaar tegniese probleme met die platform, volg die volgende stappe: Klik op Start en kies Configuratiescherm. Volgende, kliek op Software. Van hier, kies FXCM Meta Trader 4 A dialoog sal verskyn om te bevestig dat jy wil graag die platform verwyder. Klik Ja. Nodig het om te hardloop Meta Trader 4 op 'n Mac Daar is verskeie opsies wat 'n kliënt vereis dat die Windows-bedryfstelsel te installeer. As jy wil, hier is 'n paar opsies: Parallels van Parallels IP Holdings. Dit is 3rd party sagteware wat verband hou koste het. Dit is tans die mees gewilde opsie vir FXCM Mac-gebruikers. Dit is meer buigsaam as Boot Camp omdat jy beide Windows en Mac OS kan hardloop op dieselfde tyd, maklik weerkaats heen en weer tussen programme op beide bedryfstelsels. VMware / produkte / fusion / oorsig van VMware Inc. Dit is die belangrikste mededinger parallelle en die funksie te stel is soortgelyk. Boot Camp van Apple. Dit kom geïnstalleerde op nuwe Macs en die eindgebruiker moet net 'n kopie van Windows te koop. Dit is die minste duur opsie, maar ook die minste buigsaam want jy kan net loop een van óf Mac OS of Windows OS op enige gegewe tyd hulle gewen het t gelyktydig hardloop. Apple en Mac is handelsmerke van Apple Inc in die VSA en ander lande geregistreer. Derde Party Links: Skakels na derde party webwerwe word vir u gerief en vir inligting doeleindes. FXCM dra geen aanspreeklikheid vir die akkuraatheid, inhoud, of enige ander aangeleentheid met betrekking tot die eksterne webtuiste of vir dié van die daaropvolgende skakels, en aanvaar geen aanspreeklikheid vir enige verlies of skade wat voortspruit uit die gebruik van hierdie of enige ander inhoud. Sulke plekke is buite ons beheer en mag nie volg dieselfde privaatheid, sekuriteit, of toeganklikheid standaarde as ons s'n. Lees asseblief die gekoppelde webtuistes terme en voorwaardes. MT4 FXCM Onafhanklikheid: Forex Kapitaalmarkte Limited (FXCM LTD) is 'n onafhanklike regspersoon en is nie verbind met MetaQuotes Software Corp. (MT4) geaffilieer. MT4 is nie in besit, beheer of bestuur deur FXCM LTD. Daarom, FXCM LTD gee geen waarborge ten opsigte van enige MT4 produk of diens te maak en het nie hersien of geverifieer enige prestasie resultate wat aangebied kan word en / of op hierdie webwerf beskryf met betrekking tot MT4. Mobile handelsmerke: iPhone, iTunes en iPad is handelsmerke van Apple Inc in die VSA en ander lande geregistreer. App Store is 'n diens van Apple Inc. Android en Google Play is handelsmerke van Google Inc. BlackBerry en verwante handelsmerke, name en logo's is die eiendom van Research In Motion Limited en geregistreer is en / of wat in die VSA en lande regoor die wêreld. Windows Phone is 'n handelsmerk van die Microsoft-groep van maatskappye. Vrae: verhandel teen XM Ons bied beide Mikro en Standard rekeninge wat ooreenstem met die behoeftes van groentjies sowel as ervare handelaars met buigsame handelstoestande en hefboom tot 888: 1. Ons bied 'n verskeidenheid van meer as 60 valuta pare, edelmetale, energie en gelykheid indekse met die mees mededingende versprei en met die legendariese geen re-kwotasies uitvoering van XM. Risiko Waarskuwing: Handel op marge produkte behels 'n hoë vlak van risiko. Rekeninge instrumente handelstoestande Handel Forex met XM. Handel met 'n groot, mooi en Human Broker. Platforms Op XM bied ons 'n verskeidenheid van MT4 platform vir beide Windows en Mac bedryfstelsels. 1 rekening gee jou onbeperkte toegang tot al ons platforms. Daarbenewens sal ons reeks MT4 Mobile aansoeke vir beide Apple en Android Bedryfstelsels moeiteloos kan jy om toegang te verkry en handel jou rekening vanaf jou smartphone of tablet met volle rekening funksionaliteit. Risiko Waarskuwing: Handel op marge produkte behels 'n hoë vlak van risiko. PC / MAC MS Tablet One Account, 'n enkele Teken gee jou toegang tot al ons MT4 handel platforms. Navorsing Opvoeding Ons Navorsing en Onderwys sentrum bied daaglikse updates op al die groot handel sessies saam met verskeie daaglikse inligtingsessies oor alle kritieke markgebeure wat die globale markte daaglikse vorm. Beman deur 20 veeltalige mark professionele bied ons 'n gediversifiseerde opvoedkundige kennis aan ons kliënte te bemagtig met 'n mededingende voordeel. Risiko Waarskuwing: Handel op marge produkte behels 'n hoë vlak van risiko. 18 Julie 2016 by 12:31 GMT 'N mislukte poging deur lede van Turkye se militêre Vrydag om te keer die Turkse regering gedreig het om die verbetering gesien in risiko sentiment oor .. 18 Julie 2016 ongedaan te 09:11 GMT NZDUSD is gesig staar nadeel druk vandag as dit beweeg onder die middelpunt van die opwaartse trending regressie-kanaal wat dit is al die handel in sedert Januarie. .. 18 Julie 2016 by 07:43 GMT Die Japannese jen teruggesak aan die begin handel op Maandag nadat skerp laat opgestaan ​​op Vrydag ná 'n poging tot staatsgreep in Turkye gery vraag .. 5 Julie 2016 by 10:43 GMT Julie 2 2016 gemerk 'n gebeurtenis van groot belang in die korporatiewe geskiedenis van XM: die Grand Gala Dinner in Shanghai, China. Vanjaar se Sjanghai .. 30 Junie 2016 by 08:44 GMT Vanaf Augustus vanjaar, sal XM wees hosting forex seminare met gratis registrasie op drie verskillende plekke in China: Dalian, Qingdao en Chongqing. Die .. 30 Junie 2016 by 05:30 GMT Ons wil graag jou te laat weet dat as gevolg van Hong Kong Spesiale Administratiewe Streek Instelling Dag in Hong Kong, Independence Day in die VSA, en Hari .. Regte: XM is 'n handelsnaam van Trading Point Holdings Bpk, registrasienommer: HY 322690, (12 Richard Verengaria Street, Araouzos Castle Court, 3de Vloer 3042 Limassol, Cyprus), wat geheel en al besit Trading Point van finansiële instrumente Ltd (Ciprus), registrasienommer: HY 251334, (12 Richard Verengaria Street, Araouzos Castle Court, 3de Vloer, 3042 Limassol, Cyprus). Hierdie webwerf word bedryf deur Trading Point van finansiële instrumente Ltd Trading Point van finansiële instrumente Bpk word gereguleer deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC) onder lisensie nommer 120/10, en geen geregistreerde met FCA (FSA, die Verenigde Koninkryk), onder vermelding . 538324. Trading Point van finansiële instrumente Ltd bedryf in ooreenstemming met die markte vir finansiële Richtlijn instrumente (MiFID) van die Europese Unie. Risiko Waarskuwing: Forex Trading sluit aansienlike risiko vir jou kapitaal. Lees asseblief en maak seker jy verstaan ​​ons Risiko-Openbaringsverklaring. Beperk Streke: Trading Point van finansiële instrumente Bpk nie dienste vir burgers van sekere gebiede, soos die Verenigde State van Amerika, Noord-Korea, Iran, Mianmar, Kuba, Soedan en Sirië. Ja, regtig Forex Tester help, spaar tyd en gee jou 'n geleentheid om vinnig te leer en te kyk na die tegnieke en teorieë wat bestaan ​​op die Internet. Jy kan dit uitwerk in sekere omstandighede, en wanneer dit lyk of jy dit wat jy gevind het iemand se heilige graal en om op 'n hoë emosionele vlak jy dit alles is so baie vinnig op Tester (nie wag vir maande om jou deposito verloor, maar om uit te vind uit oor die strategie in 'n uur of twee) en verstaan ​​wat reg is nie. En die program bewys dat dit moontlik is om geld te verdien op Forex. Baie dankie vir jou program, ek is bly dat ek dit gekoop het. lees meer. 'N moet-hê hulpmiddel. As 'n prys te lees entoesias, het Forex Tester geweldig help kap op my leerkurwe. Ek het geen ander program wat eintlik kan doen wat hierdie een nie gevind - en glo my, ek het gekyk. Maklik om te installeer en te gebruik. Plus, hul kliënte ondersteuning is die beste Dit is 'n groot program en werklik gaan 'n lang pad vir die toets stelsels sonder om te wag weke tot die resultate te sien. Enige planne vir die bou van een wat dit moontlik maak vir Eminis en Termynkontrakte Ek sal eers in lyn een Goeie dag te koop wees. Forex Tester het my toegelaat om te bevorder in my handel en het my die geleentheid om 'n paar internasionale beginsels van die prys aksie hierdie program is vir diegene wat uniek het besluit om uit te vind wat handel regtig ek sal sien daarna uit om dit te gebruik as 'n tester vir verstaan 'n robot nie, maar selfs dié dinge wat ek vyf verstaan ​​met die hulp van hierdie program kan kwalik oorskat. Dankie. Hallo Dankie vir die Forex Tester program. Ek hawe t spyt die aankoop van dit selfs vir 'n oomblik. Dit help my in die ontwikkeling van handel strategieë. Met Forex Tester dit is baie vinniger om handel te leer. Ek vyf is die gebruik van hierdie elke dag te oefen vir ongeveer 'n maand nou, en hierdie instrument het die beste ding wat ek gekoop het in my FX Trading loopbaan Dit het 'n geruime tyd om die opstel van die templates kaarte, veral vir my strategie, maar dit is die moeite werd. Jy het waarskynlik gehoor dit al die tyd, maar ek eerlik wil dit was die eerste ding wat ek gekoop het, aangesien dit 'n geweldige verskil sou gemaak het vir my in die pad af. 'N buite-uitstekende program maak my mitiese by prys aksie. Hou daarvan. Dankie vir die feit dat so 'n wonderlike hulp aan ons handelaars wat nodig het om vinniger te leer. Ek gebruik dit soos skoene, alledaagse, vir die grootste deel van die dag. Ek gebruik dit selfs soms ontspan. Dit vind van 'n hoër waarskynlikheid setups al die tyd help soveel. Weereens dankie. Forex Tester het my baie gehelp om die resultate van my handel te verbeter Ek het meer selfvertroue in die keuse en toetsing van handel strategieë Ek het ook 'n uitstekende geleentheid om die nuwe handelsmerk idees vinnig en kwalitatief te gaan. Op 16 April het uiteindelik gekoop ek die Forex Tester program na 'n lang tydperk van dink oor dit. Nou, 4 maande later, het ek vyf geskep my eie handel strategie met die hulp van hierdie program wat my bied met 'n nie-te-slegte-inkomste op die Forex mark. Ek m voortdurend toets van nuwe strategieë wat verbeter tydens die toets. Baie dankie aan al die ontwikkelaars van hierdie wonderlike program. Forex Tester is beslis die beste program vir die uitwerk van iemand se handleiding strategie. Na 'n lang tydperk van die werk met Forex Tester opgedoen ek die vermoë om byna voorspel die bewegings op 'n ware kaart. Ook, Forex Tester het my gehelp om te ontslaan n goeie deel van die hopelose strategieë en om my werk mense te verbeter. Ek moet sê dat dit 'n groot hulpmiddel. Selfs al het ek vyf net demoing die proef weergawe Ek is bly ek het dit gevind. Tot dusver het ek hawe t gevind iets soortgelyks wat t didn vereis 'n hoë maandelikse fooie net in die deur te kry en probeer, of was so té kompleks wat jy voel jy nodig het om 'n programmeerder wees net om jou eerste stap te neem Dit laat iemand in 'n pynloos wyse, op te lei en te toets om hul teorieë en strategieë sonder hele nag word vasgeketting aan die Londense vergadering of so moeg en klop daarna dat die New York sessie voel soos nege rondes met 'n bokser asemhaling in jou gesig. lees meer. Dit was 'n lang tyd, sedert 2008, dat ek vyf was op Forex ek 'n paar keer begin en 'n paar keer het dit vir 'n lang tyd, bloot omdat my resultate links veel te wense oor - wins-verlies is spin rondom die nulpunt. Ek gekoop Forex Tester in die herfs 2013. Ek het begin om dit te gebruik en om my handel strategie te bou. Die program toelaat om die resultate van hul idees baie vinnig sien, en die onderwys proses gaan baie vinniger ervaring en die sesde sintuig is opgehoopte wat nie kan ontvang met die hulp van 'n boek of teoretiese studeer. My stelsel is uiteindelik gebou aan die einde van 2013 en sedert daardie tyd het ek handel winsgewend en stabiel. Ek dink hierdie program as een van die mees voordelige beleggings in my opvoeding. . lees meer. Een lisensie laat jou toe om te werk met Forex Tester op 'n rekenaar. As jy wil om dit te installeer op twee of meer rekenaars, moet jy twee of meer lisensies orde volgens die aantal rekenaars. Jy kan ons sagteware om 'n nuwe rekenaar te beweeg teen geen ekstra koste, in die geval as 'n ou een neergestort of jy 'n nuwe rekenaar gekoop. Net laat weet, en sal ons 'n nuwe registrasie sleutel gratis uitreik en sluit 'n ou een. Jy kan die teks volle Forex Tester End-User License Agreement (EULA) hier vind. Hoe om te installeer / verwyder Forex Tester 2 Jy kan gedetailleerde instruksies oor hoe om Forex Tester hier installeer lees. In die geval as jy nie tevrede is met Forex Tester sagteware (wat is byna onmoontlik) is dit maklik om dit te verwyder in die menu Start en verwyder Forex Tester. Die span van Forex Tester Software, Inc. maatskappy is 'n groep van die handelaars, bevoegde programmeerders en beleefd verteenwoordigers ondersteuning. Ons het besluit om ons handel ervaring te deel en dit in 'n verstaanbare vorm vir jou eie voordeel. Ons maatskappy is wat die voorste posisie op die mark sedert 2006 en ons weet vir seker wat jy nodig het as 'n handelaar. Forex Tester is die beste oplossing vir diegene wat hul tyd en pogings op Forex waardeer. Jy kan inligting oor ons maatskappy hier vind. Indien u enige vrae oor hoe om die program te kyk hoe om artikel op ons webwerf en ook FAQ afdeling Gebruik gebruik.


No comments:

Post a Comment