Friday, September 16, 2016

Forex Rebellie Trading System

Ek het 'n Forex Rebellie EA Ek het eintlik reggestel dat die probleem met handel met behulp van reël 4 van die SRS. Hoewel die SRS stelsel is nie die ergste wat ek ve ooit gesien (en, soos die meeste sukkel handelaars, ek het gesien dat honderde van hulle, nie die paal van EA se en wonderlike, persoonlike aanwysers, waarvan die SRS Trend Rider aanwyser is net te noem een wat opkom - het jy geweet die laasgenoemde is net 'n standaard RSI, as ek reg onthou met Tydperk stel tot 14, in elk geval, ek ve getoets hierdie, na die lees van daaroor op die net, en dit is inderdaad niks meer as dit , Vladimir verander net die voorkoms van 'n bietjie). Ook die hele SRS stelsel is basies die 123 (ABC) handel metode - so, jy kan dit stel gratis (nie nodig om die sakke van hierdie con kunstenaars vul :-) 95 van die mense don t glo 100 hulle kan wen , wat is die rede waarom hulle verloor Ek het hierdie stelsel 'n rukkie terug en ek sit dit eenkant vir 'n rukkie gedink dit was nie baie effektief, maar nadat jy ton van ander stelsels in tussen toe en nou, ek sien dat Forex Rebellie is 'n groot stelsel wat sin maak en werke. Hoewel Russ (skepper van die stelsel) wat jy moet vertel om te kyk verskeie 1 tydraamwerk bo en onder die tydraamwerk jy handel dryf. En om ook ondersteuning en weerstand, soos spil punte of Barry ondersteuning en weerstand aanwyser. Met hierdie twee eenvoudige veranderinge sal die stelsel drasties verhoog jou oorwinning tariewe, maar meer as dit, sal dit maak dat jy die stelsel vertrou om 'n veel groter mate. Ek gee hierdie stelsel 5 sterre, want dit is 'n volle handel strategie wat sin maak en het 'n sterk kern fondament van QQE en bewegende gemiddeldes. As jy hierdie stelsel te gebruik wat jy hoef te kyk 1 mak raam bo en onder die een wat jy handel dryf, en gebruik 'n ondersteuning en weerstand aanwyser (Barry) sodat jy weet wat gebeur in die mark. Ek verloor het 20 van my rekening probeer om hierdie stelsel te laat werk vir my, so sit dat dit vir my. Ek sal dit neergesit om nog 'n slegte belegging. Ek Don t dink dit SA slegte stelsel, ek dink net dat my 9 maande forex ervaring is nie goed genoeg is om dit te laat werk vir my (let wel ek het 13 jaar CFD's, lasbriewe en aandeleverhandeling ervaring, so ek don t beskou myself 'n beginner). Dit lyk asof ek die e ambagte, waarvan ek dink ten minste 50 is onder hierdie stelsel en die goeie ambagte verwys my, dikwels omdat die platform verwerp wat Ek hulle beveel, want sodra die Autotrader het 'n set-up te kenne te tel, die huidige prys is te naby aan die voorgestelde intreevlak of reeds verskuif daardeur. Ek ve probeer ignoreer die voorgestelde inskrywing en gaan met die mark bestellings of die opstel van bestellings 2 pitte weg van die aanbeveling rebellie. Maar dit nog omkeer dikwels nadat dit my bestelling s getref en word 'n verlore handel. En die ambagte ek vyf nie geneem nie, omdat MT4 hulle verwerp vir die feit dat te naby aan die huidige prys, het dikwels weg na groot trending beweeg tot my ergernis. Dikwels is die 4 inskrywing voorwaardes sal line-up, sit jy jou bestelling in en dan een van die voorwaardes omkeer. Wat doen jy die bestelling te kanselleer of laat dit dan wees ek gewoonlik probeer om dit te kanselleer, maar dikwels Ek Don t kry die kans om voor die einde getref en natuurlik dikwels prys omkeer dan. Soos ek gesê het, dit is waarskynlik al my skuld. Ek dink nog 'n aanduiding is nodig om uit te filtreer meer slegte ambagte. Vir een ding, ek dink jy shouldn t handel hierdie stelsel wanneer die mark duidelik sywaarts gaan. Maar dit isnt 'n geharde reël so dikwels dit kan optel groot deurbraak-outs. Maar vir elkeen van hierdie, dit aandui waarskynlik 'n halfdosyn ambagte wat nêrens heen, maak jy los op die verspreiding van die minste. Terloops, is ek handel EURUSD, USDCHF, GBPUSD, USDJPY, almal op 15M tyd raam. Miskien 1 uur sou beter gewees het, en dit is wat ek oorspronklik begin op maar verskuif na die tyd raam laer vir meer geleenthede. Oh well, dit is nou te laat, kan ek bekostig om meer geld te verloor. Ten slotte, met alle middele probeer om hierdie stelsel, maar ek kan t beveel dit omdat ek net geld verloor om dit te gebruik. Dit is 'n Clickbank produk sodat jy weer bedek met 'n geld-terug waarborg. Ek didn t neem daardie aanbod, ek trialed dit vir 6 maande in plaas. 2009/12/30 12:00 5 Stars Dit is waar dit is op. Kyk nie verder. Vergeet robotte, kan jy t vertrou hulle. Ek m verstom oor wat groot tendense hierdie stelsel vangste. Ek was verkeerd, dit het 'n baie beter suksessyfer as 50. Ook, is verloorders kortgeknip en sodra jy goed gebruik van die stelsel te kry, moet wenners lang termyn. Jy don t moet demo handel dit. Net installeer die semi-EA en terugkyk na 'n paar dae by die groot tendense wat jy kan op gewees het. Sodra jy haal jou kakebeen van die grond af, werk julle risikobestuur en uitgang strategie vir wanneer jy besluit om te gaan woon. Ek ve gevind wat jy nodig het vinnig wees, sodat ek in diens 1: 1 (SL: TP) strategie meeste van die tyd, want dit is vinnig om te implementeer. As jy die kruis-hare instrument inisieer, jy don t nodig het om jou sakrekenaar, doen dit net rofweg deur die gesig. Die Asiatiese sessie is vriendelikste omdat die geldeenhede sondaars t as vlugtige. Dit help ook om die opstel van die vra lyn sowel as die bod lyn. Gereedskap-Options-Charts - show vra lyn. Ek het om Ongeldige SL of TP toe ek gebruik die voorgestelde inskrywing prys van die EA. Dit wasn t totdat ek die lyn te vra oor daar dat ek kon sien die voorgestelde intreevlak Ek is met behulp van 'n paar pitte van die vra lyn was en dat is die rede waarom dit is wat keer op keer verwerp. Hierdie man se stelsel is groot en ek daag enigiemand nie tevrede om vorendag te kom met 'n geldige rede waarom nie. Dit is 'n asem van die vars lug om uiteindelik 'n ware forex stelsel verkoper daar buite met 'n ware begeerte om ander te help om hul finansiële doelwitte te bereik. Hou aan met die goeie werk Forex Rebellie. PS. Nog 'n voordeel van hierdie stelsel is dat jy nie t moet jou rekenaar te verlaat op al die tyd as jy doen met EAS. Net oop MT4 wanneer jy binne-oor skoot van jou rekenaar en maak seker jy het die volume up sodat jy kan luister na die semi-EA inskrywing snellers. Gelukkig handel 2009/10/27 4 Sterre ek ve gevind dat hierdie stelsel na regs sowat 50 van die tyd. Ek dink dit is winsgewendheid is al af na aanvanklike stop en afrit strategieë, belangriker as die inskrywing reëls dikwels. Ek het 'n gewoonte van die vermiste die ambagte wat uiteindelik 'n groot tendense in die regte rigting en om aan boord ambagte wat groot sein kerse het en dan begin retracing en slaan my stop. 1. Ignoreer handel set-ups waar die sein lamp is 'n buitengewoon groot in vergelyking met die vorige kerse in die sessie: Net my geluk regtig ek het 'n paar ekstra reëls om te volg gemaak. Die semi-EA sal vertel wat jy aan die handel te neem en meer dikwels as wat ek nie ve gevind dat die tendens het uit stoom hardloop, maar natuurlik nie voordat dit treffers jou bestelling en dan van rigting verander heeltemal en koppe na jou stop verlies. 2. Neem 'n handelsmerk Slegs op die kers na die sein lamp. Dikwels sal die stelsel u vertel om 'n handelsmerk 'n paar kerse neem na die EMO crossover (uitgebeeld deur 'n pyl). Weereens ek vyf het 'n soortgelyke ding gebeur soos hierbo beskryf - die tendens is dikwels uitgeput. My grootste probleem is wat nie weet wat uitgang strategie om in diens te neem: 1: 1 (SL: TP), 1: 1,5, of EMO verbreking. Ek ve ook probeer sleep tot stilstand kom, wat die aantal winsgewende bedrywe toegeneem, maar het daartoe gelei dat die paar keer dat die TP Ek stel vyf (met behulp van die eerste 2 strategieë) sou bereik het, ek het broers en klop uit die handel te vroeg. Ongelukkig kan ek net handel die Asiatiese sessie, wat blyk die minste aktief te wees en dikwels beteken dat ek het ambagte oop vir ure van die 15m kaarte cos die mark nêrens aangaan. I D gretig wees om te hoor hoe Johannes van Perth gebruik die stelsel (wat tyd raam, afrit strategie, aanvanklike stop strategie ens) of enigiemand anders vir die saak. Lucky John. Perth is 2 en 'n half ure agter my, so hy kry om die Asiatiese, Londen en New York sessie handel voor slaaptyd Dit is die subjektiwiteit wat jou sal dood te maak met hierdie of enige ander. As jy jouself sê moet ek doen dit op hierdie manier of moet ek doen dit so dan het jy waarskynlik moet handel te stop as jy weer stelsel isnt duidelike en gedefinieer vir elke moontlike scenario. Ek dink om suksesvol te wees wat jy nodig het 100 meganiese te wees en het geen ruimte vir subjektiwiteit in jou handel. Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-) Forex Rebellie Review Russell Horn Forex Rebellie Review Russell Horn na die beste van ons kennis hierdie stelsel is nie meer beskikbaar nie Sleutel Info Uitgewer: Clickbank Koste: 97 met 'n 60 dae geld terug waarborg Hersieningsdatum: Oktober 2009 wat dit sê op die webwerf die Binne geheim van die 3 fase strategie wat forex rewolusie en skop Geld soos 'n kasregister. Russell Horings inleiding video toon dat hy 'n ware eerlike tot goedheid handelaar. Die stelsel wat hy verkoop is die hoogtepunt van 5 jaar van navorsing, produseer baie duidelike seine, filters uit 'n ton van slegte ambagte en die geld bestuur stelsel is awesome (gered soveel handelaars soveel keer uit so baie verloor). Die webwerf voortduur, die strategie is maklik om handel te dryf en 'n volledige beginner kan leer in 25 minute. Sommige beloftes, 80 akkuraatheid (wanneer dit korrek verhandel), geen maandelikse fooie. Die 3-fase handel metode is ten volle geopenbaar en toegang tot my enige tyd wat jy dit nodig het. Dit is nie een van daardie dinge wat jy koop en dan nooit hoor van die man wat dit aan jou verkoop. Ek handel dit elke dag en sal my kennis met jou te deel. Russell sê ek was nie van plan om dit te vry te laat as ek wêreldklas kliënte ondersteuning Ek belowe dat selfs as ek slaap verloor, sal ek elke enkele e-pos beantwoord nie kon bied. Russell se kort weergawe van sy eie agtergrond is daar vir almal om te lees, sal ons nie daarin gaan hier, sit hy dit beter as wat ons ooit kon. Die wees alfa en omega is dat na 2 jaar van non-stop leer en nog 3 jaar probeer om die Forex geheime ontdek hy uiteindelik 'n stelsel wat my kan maak 'n ton geld en kon maak my drome en hoop uitkom ontwikkel. Soveel so dat hy selfs is verbaas oor hoe hierdie stelsel voer met 'n wonderlike gevoel om te weet dat my toekoms is veilig en dat ek kan help ander handelaars te bereik dieselfde ding. Daar is 'n lys van die Top 10 Kenmerke, hier is 'n paar van hulle werk op al tydraamwerke, Werk op alle valuta pare, werk in alle marktoestande, Presiese inskrywing reëls Geen tweede raai, Indicators filter slegte ambagte, Verskeie afrit strategieë, gebou in risikovermindering Stop verlies metode. Die webwerf bevat video's van nie minder nie as 5 verskillende mense maak wen ambagte (en 5 rekeningstate) en ten minste 15 skriftelike getuigskrifte. Die meeste video ambagte blyk te wees op die 15 minute tyd-raam (een op die 1 uur tydraamwerk) met die kaarte skynbaar een of twee bewegende gemiddeldes, 'n koop / verkoop pyl en 'n soort van Stogastiese soek hieronder aanwyser het. Die aankoop materiaal sluit in 'n 90 bladsy pdf wat as hardcore as die video's met geen toevoeg pluis, ek haat dit wanneer ander mense doen dit so ek didn t. Daarbenewens het 'n grafiek sjabloon, alle persoonlike aanwysers (goed bewaarde geheime) word as die outomatiese Trader assistent wat vir jou vertel presies wanneer om te kry in 'n bedryf (al vir gebruik met Meta Trader 4). Oorweging daar is geen toevoeg pluis, was ons baie verbaas om te lees dat Russell saam die grootste versameling van video's ooit vrygestel in 'n aanlyn forex kursus sit en dat hulle dek 13 verskillende kategorieë, insluitend 'n inleiding en 'n slot. Ons was verder verbaas om te sien ons ook as gevolg van 5 bonusse, trendlines, Money Management, Beheer van jou emosies, ongewone Stop Loss voorwaardes en Handel Terugskrywings ontvang, kan ons klas hierdie as toevoeg pluis Miskien is die produk kom met die gewone Clickbank geld terug waarborg . Die materiaal Waar Beste ons begin met die 96 bladsy handleiding begin. Na 'n inleiding Russell verduidelik dat hy by voorkeur die 15 minute tydperk (gedurende die Londense en New York sessies) vir hierdie stelsel oor 10 tipies vloeibare geldeenheid pare. Soms sal hy handel die 1 uur en 4 uur, maar nie baie dikwels. Hy altyd net aandag aan Nie Plase en sal handel soos normaal deur enige ander nuus. Daar is 'n dosyn of so bladsye oor die opstel van jou kaarte (in Meta Trader 4) en dan die handleiding beweeg op die stelsel self. Die stelsel self is gebaseer op 4 aanwysers, 'n EMO, 'n EMO Cross-oor, 'n Donchian kanaal en die QQE ADV (Kwantitatiewe Kwalitatiewe Estimator Advanced) aanwyser. Toegang is gebaseer op die prys (met betrekking tot die EMA), die EMO Cross-oor (oorkruising) en die QQE ADV aanwyser lesings. Stop, twee opsies word. Die opsie eerste (en veiligste) is bo / onder die swaai hoog / laag voor inskrywing met 'n / - 3 pitte op die 15 minute grafiek en / - 10 op die 4 uur grafiek word aangeraai. Die tweede (en meer aggressief) opsie is om die aanvanklike stop plaas effens bo / onder die EMO. 'N Aanvanklike volgkeerverlies word aanbeveel, gebaseer op die aanvanklike risiko (aanvanklike risiko word gedefinieer as die afstand tussen die in - en die stop). Nogal standaard dinge hier, basies, as 'n handelsmerk beweeg 50 van die aanvanklike risiko in jou guns tel, beweeg die stop dieselfde bedrag, wanneer die handel 100 van die aanvanklike risiko in jou guns het verskuif, skuif die stop om gelykbreek. Teikens, vier opsies. Neem wins op gelyke risiko: beloning, neem wins op 1: 1,5 risiko: beloning, roete agter die EMO tot uitgehaal of uitgang op tikkie teenoorgestelde Donchain kanaal. Die een Russell die meeste gebruik, die 1: 1,5 beteken dat jy kan 3 verloor ambagte en 2 wen ambagte het en steeds gelykbreekpunt. Daar is egter geen duidelike rigting hier waarop Doel om in diens te neem, soos aangehaal, elkeen van hulle sal dien jou goed as jy in ag neem wat is aan die gang (in die huidige mark, stadige / woelig / gekonsolideer). Die handleiding rondes met omtrent 'n dosyn bladsye van handel voorbeelde wat die verskillende afrit strategieë. Die finale is 10 bladsye van Bonus taktiek, insluitend die gebruik van 'n term EMO (vir tendens) langer, 'n bykomende EMO (vir inskrywing), QQE ADV divergensie en 'n bietjie op Ou inskrywings. Op die video's. Die geen toevoeg pluis het ons hier met stomheid geslaan. Daar is nie minder nie as 30 video's wat die stelsel betekenis het ons gesit deur meer as 3 ure die moeite werd. In aansluiting by hierdie daar 15 video's met live ambagte toegang tot 'n bykomende 90 minute. Alles in ag genome byna 5 uur se video as jy wil om te sit deur middel van hulle almal. Dit is absoluut mind-numbing en ons eindig heeltemal betower, met Russell se herhalende tone saam in wat klink soos 'n kruising tussen Barney en Yogi Bear (jammer Russell) teen die einde, gevrees ons nagmerries maar was gelukkig. Soos vir inhoud vir ons, na die lees van die handleiding, die video's is toevoeg pluis. OK, ons ervaar handelaars en diegene met minder ondervinding kan 'n ander siening oor die video-inhoud, miskien 'n bietjie sal hul kommentaar by te voeg na aanleiding van hierdie oorsig. Die stelsel Die stelsel is maklik om te set-up, moet diegene met Meta Trader 4 (MT4) ervaring aan die gang in no-time. Selfs vir diegene wat nuut tot MT4, opgestel moet minder as 10 minute te neem. Ons hou van die Entry reëls, 100 meganiese. Tot stilstand kom. Ons sou 'n mens strategie verkies sodat die stelsel 100 meganiese was. Maar dit kom nie t is nou genoeg ervaring en dit is nie te moeilik om te kies watter strategie geskik is vir elke handel, gebaseer op die opstel en die laaste swaai hoog / laag in vergelyking met die huidige stand van die EMO. Teikens. Dit is een ding wat ons didn t wil, 4 verskillende strategieë met jou siening van die huidige mark aksie dikteer watter een om in diens te neem, nogal diskresionêre inderdaad. Ons het besluit om hierdie stelsel handel oor die 15 minute tyd-raam (die mees gewilde gebaseer op die voorbeelde video handel oor die webwerf) en die 4 hoofvakke, EUR / USD, GBP / USD, USD / JPY en USD / CHF. Ons het ook besluit om, as die beste moontlike, handel die stelsel tussen die ure van 08:00 en 15:00 (Britse tyd), baie van die skerm tyd vir ons om enige strategie. Om te bepaal of 'n beginner (die stelsel) kan leer in 25 minute, ons is nie so seker nie. Grafiek opset, lees die handleiding en besluit benadering alleen het ons ten minste 'n halfuur. So, selfs al is 'n beginner is vinniger as dit nie, wat van al die video's 'n sinvolle 2 risiko per handel word aanbeveel en dit is wat ons gebruik. Kan dit werk dinge eenvoudig te hou, gebruik ons ​​die 100 meganiese Entry proses en het gevind dat die Stop instelling proses (keuse tussen swing hoë / lae en die EMO) redelik meganiese ook. Vir Teikens vir eenvoud, ons gebruik Stop afstand vermenigvuldig met 1.5, die een Russell bevoordeel. Na 'n paar dae handel die 4 hoofvakke bogenoemde op die 15 minute tyd-raam 8:00-15:00 (Britse tyd) verander ons ons benadering. Die handel was net te intens, byna 20 ambagte, 'n baie kap en 'n netto verlies van sowat 5 oor die 2 dae. Ons sê nie hierdie stelsel sal nie werk nie op hierdie tyd-raam, maar dit maak vol op aandag en toewyding vereis vir 'n geruime tyd. Dit pas nie in met ons benadering tot handel wat ons voel nie skerm intensiewe wees. Selfs as ons het 'n netto wins oor die 2 dae ons amper seker ons sal nog ons benadering verander. So, wat benadering het ons neem. Ons het tot die 4 uur tydraamwerk (inpas by ons LMT handel) en sowel as die 4 hoofvakke (EUR / USD, GBP / USD, USD / JPY en USD / CHF) ons bygevoeg AUD / USD en EUR / JPY. Ons behou dieselfde Entry, Stop en Target kriteria. Die moeite werd om 'n vermelding hier is dat die Handel Assistent is baie handig. Dit neem basies al Entry kriteria die en toe ontmoet, reik 'n hoorbare waarskuwing en vertoon die inskrywing besonderhede op die skerm, 'n uitstekende stukkie programmering. In elk geval, die 4 uur tydraamwerk was baie meer van ons styl. Soos met die 15 minute tyd-raam die waarskuwings van 'n handelsmerk opstel (hoewel dit natuurlik baie minder gereeld). Bestel plasing is vinnig en maklik. Ambagte, een keer geaktiveer, verg min bestuur buiten om die Stop skuif wanneer die handel 'n derde van die pad na die doel verskuif en dan weer om te stop beweeg te breek-selfs wanneer die handel twee derdes van die pad na die doel het verskuif. Vir oornag ambagte ons net gebruik die Stop ons moes in plek en dit het gewerk vir ons in dat ons nooit uit 'n handelsmerk enige slegter daaraan toe as wat ons sou gewees het as ons rondom geneem. Ons het noue alle oop ambagte om 19:30 (Britse tyd) op Vrydae, sodat daar geen posisies gehou oor die naweek. Ons het ook, vermy ambagte op 'n Vrydag, as ons nie voel dat, sê 12 uur, is lank genoeg vir 'n handelsmerk om asem te haal op die 4 uur tydraamwerk. Naas, met Vrydag af is 'n voorreg om 'n handelaar. So, tellings op die deure Week 3 11 ambagte, 5 wenners (teiken), 382 pitte Die gemiddelde Stop verlies vir die bogenoemde bedrywe was net minder as 100 pitte. So, oor die 3 weke periode ons het 'n opbrengs van 1051 pitte so ongeveer 20 (minus die 5 ons verloor die handel die 15 minute tyd-raam vir 'n paar dae). Dit is duidelik dat, 3 weke is veels te vroeg om te sê. Maar vir ons, is dit duidelik dat die 4 uur tydraamwerk is baie meer geskik. Minder ambagte, minder kap en 'n ernstig verminder bedrag van die skerm tyd. Ons het hierdie oorsig baie vinniger as gewoonlik gepubliseer weens versoeke van jou, ons forum lede, want daar was nogal 'n baie hype rondom die internet in verband met hierdie stelsel. Die bedoeling is om 'n aanvanklike gevoel daar buite te kry. Ons sal voortgaan met hierdie stelsel vir nog 'n paar maande. Ondersteuning Al ons navrae om ondersteuning beantwoord word binne 24 uur, die antwoorde is persoonlike en nuttig. Opsomming PRO is amper 100 meganiese (diskresie wat nodig is vir stop verlies, maar dit is 'n minimale). Ontspanne (en winsgewend (op beperkte blootstelling)) op die 4 uur tydraamwerk. CON se Laer tydraamwerke is woelig, tydrowend en handel veels te dikwels vir ons. Onthou, jou kommentaar is belangrik as jy gebruik het of besluit om hierdie stelsel te gebruik, kan jy bydra tot die gemeenskap deur terugvoering van jou bevindings. Lede kan plaas en skryf aan drade soos hierdie een en ook 'n e-pos elke keer as ons plaas 'n nuwe hersiening Soos per ons hersiening van die ambagte wat ons het vir Week 1 3 op die 4 uur grafiek is soos volg: Week 1 6 ambagte, 5 wenners (teiken), 669 pitte Week 2 9 ambagte, 1 wenner (teiken), 3 pitte Week 3 11 ambagte, 5 wenners (teiken), 382 pitte die gemiddelde Stop verlies vir die bogenoemde bedrywe was net minder as 100 pitte. So, oor die 3 weke periode ons het 'n opbrengs van 1051 pitte so ongeveer 20 (minus die 5 ons verloor die handel die 15 minute tyd-raam vir 'n paar dae). Sedertdien vir dieselfde pare prestasie is soos volg: Week 3 11 ambagte, 4 wenners (teiken), -35 pitte Week 4 7 ambagte, 1 wenner (teiken), -68 pitte Week 5 (Geslote ambagte net) 4 ambagte , 0 wenners (teiken), -171 pitte (Ons het tans 3 oop ambagte en almal is in die rooi op die oomblik) as 'n aantekening, die gemiddelde Stop verlies vir die bogenoemde bedrywe was ongeveer 90 pitte. So, oor die 3 weke periode sedert die hersiening (tot op datum) ons het 'n opbrengs van -274 pitte so rondom -6. Daar was geen GBP / USD verhandel teen die 4 uur grafiek van hierdie week. Ons is nie die handel GBP / JPY, maar het 'n vinnige blik op die 4 uur grafiek en, soos GBP / USD daar geen ambagte vandeesweek gewees het. Dit is nie regtig moontlik om terugwerkend terugkyk op die 1 uur en 15 minute tyd-rame as net die voorlaaste handel en die huidige handel word uitgelig. Hierdie pos bied 'n gekonsolideerde update op ons handelsresultate tot op hede met behulp van die Forex Rebellie stelsel. Ons is handel die 4 uur tydraamwerk en verhandel EUR / USD, GBP / USD, USD / JPY, USD / CHF, AUD / USD en EUR / JPY. Ons handel as beste wat ons kan al seine, maar neem geen ambagte op 'n Vrydag. Week 1 6 ambagte, 5 wenners (teiken), 669 pitte week 2 9 ambagte, 1 wenner (teiken), 3 pitte Week 3 11 ambagte, 5 wenners (teiken), 382 pitte Week 4 11 ambagte, 4 wenners ( teiken), -35 pitte Week 5 7 ambagte, 1 wenner (teiken), -68 pitte Week 6 16 ambagte, 2 wenners (teiken), -466 pitte Week 7 12 ambagte, 6 wenners (teiken), 385 pitte Week 8 9 ambagte, 1 wenner (teiken), -65 pitte TOTAAL 805 pitte die gemiddelde Stop verlies vir die bogenoemde bedrywe was ongeveer 90 pitte. So, oor die 8 weke lank het ons 'n opbrengs van sowat 18 'n risiko van 2 van rekening grootte per handel veronderstelling bereik. Let wel: Ons is hier handel 6 pare en duidelik dat daar 'n korrelasie. Ons kyk na handel net die euro / dollar en USD / JPY (minste gekorreleer) en dit verminder ons mark risiko en onttrekking 'n bietjie, maar ook verminder winste aansienlik, tot sowat 300 pitte (vir dieselfde tydperk). Vir nou sal ons vashou aan die 6 pare hierbo geïdentifiseer, kan ander wil laer risiko deur te kyk na minder pare wat ons suiwer gedoen vir 'n verwysingspunt. Hierdie pos bied 'n gekonsolideerde joernaal van ons handel resultate tot op datum. As 'n herinnering, ons handel die 4 uur tydraamwerk en verhandel EUR / USD, GBP / USD, USD / JPY, USD / CHF, AUD / USD en EUR / JPY. Ons is die handel hierdie stelsel sedert sy vrylating, handel ons as beste wat ons kan, al seine, maar neem geen ambagte op 'n Vrydag. Week 1 6 ambagte, 5 wenners (teiken), 669 pitte week 2 9 ambagte, 1 wenner (teiken), 3 pitte Week 3 11 ambagte, 5 wenners (teiken), 382 pitte Week 4 11 ambagte, 4 wenners ( teiken), -35 pitte Week 5 7 ambagte, 1 wenner (teiken), -68 pitte Week 6 16 ambagte, 2 wenners (teiken), -466 pitte Week 7 12 ambagte, 6 wenners (teiken), 385 pitte Week 8 7 ambagte, 1 wenner (teiken), -65 pitte Week 9 5 ambagte, 1 wenner (teiken), 93 pitte Week 10 6 ambagte, 1 wenner (teiken), -172 pitte TOTAAL 726 pitte Die gemiddelde stop verlies vir die bogenoemde bedrywe was sowat 100 pitte. So, oor die 10 weke lank het ons 'n opbrengs van sowat 14 'n risiko van 2 van rekening grootte per handel veronderstelling bereik. Hierdie stelsel het wel 'n paar dinge gaan vir dit, Toegang is 100 meganiese, Tops is byna 100 meganiese (vereis 'n paar diskresie) en Teikens, afhangende van jou keuse van benadering kan ook wees 100 meganiese. Dit het ook bewys winsgewend in die kort tydperk wat ons gebruik dit. Die nadele is dat baie van die geldeenhede moet word verhandel op 'n redelike opbrengs te maak. Daarbenewens was ons bekommerd dat as ons gemis het waar dit op aankom eerste week van resultate sal ons kyk na 'n veel laer wins (amper niks) vir 9 weke van die saak. Ons sal nou ophou dekking van hierdie stelsel.


No comments:

Post a Comment